Instagram,

Instagram’a Reklam Vermek: Nasıl Reklam Verilir?

Instagrama reklam vermek son zamanların trendlerinden. Bir şirketiniz, işletmeniz mi var? Ya da kişisel bir profil hesabınız. Ve çok fazla kitlenin önüne çıkarmak istiyorsunuz, bir çok kişinin sizden haberdar olmasını istiyorsunuz. Yapacağınız tek şey birazcık paraya kıyıp instagrama reklam vermek. Evet yanlış duymadınız, instagrama reklam vererek şirketinizi, kişisel profilinizi yada herhangi bir bağlantıyı tanıtabilir ve takipçi elde edebilirsiniz.

 

Reklam vermek isteyen herkesin öncelikle facebook hesabı olması gerekiyor. Çünkü reklam oluşturma ayarlarıinstagram üzerinden değil de, facebook üzerinden yapılıyor. Bildiğiniz üzere facebook ve instagram aynı şirkete ait. Bu yüzden reklam vermek isteyenler ancak facebook üzerinden reklam oluşturabiliyor ve instagramda yayınlanmasını sağlıyor. Biraz maliyetli bir iş fakat geri getirisi kesinlikle var diyebilirim. Eğer doğru reklamı doğru adreste, doğru hedefe yaparsanız kesinlikle büyük oranda kazanırsınız. Yatırdığınız reklam parasının çok büyük karşılığını geri alırsınız. Yada kendi şahsi profilinizi doğru bir şekilde reklam ederseniz, ciddi anlamda dönüşler sağlayabilirsiniz ve fenomen olma yolunda emin adımlarla ilerleyebilirsiniz.

Söylediğimiz gibi, önemli olan doğru hedef, doğru reklam ve doğru kitle. Bu 3 kurala uyarsanız, başarı kaçınılmazdır. Çok kısa zamanda yüksek kitlelere ulaşabilir ve hedeflerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Instagram reklamı verirken dikkat edilmesi gerekenler;

  • Reklam bütçenizi günlük olarak ayarlamayın. Belirli tarihler arasında harcayacağınız bütçeleme yöntemi kullanın.
  • Instagram reklam verirken beğeni başına maliyeti ayarlarken otomatik seçeneği seçmeniz oğtimum maliyet hesaplanırken çıakrınıza olacaktır.
  • Reklamınız güzelse gösterim başı, kötüyse sayfa beğeni başı para alı seçin.
  • 15 Temmuz tarihi için bir paylaşımınız olacaksa bunu 10 gün öncesinden ayarlamanızda fayda vardır.
  • Reklamlarınızı tek görsel olarak yayınlamaya çalışmalısınız.
  • Ulaşacağınız hedef kitleyi seçerken okudukları okulları seçmeniz her zaman daha net sonuçlar almanıza olanak tanıyacaktır.
  • Detaylı hedeflemede marka seçimine dikkat etmelisiniz. Hedef kitlenize uygun olan detay seçimi geri dönüş potansiyelini arttıracaktır.
  • Hedef kitlenizin büyüklüğü reklam ömrünüzle ters orantılıdır. Bu yüzden net sonuçlar almaya odaklanın.

Instagram reklam vermek ile alakalı daha detaylı bilgileri bizleri takip ederek öğrenebilirsiniz.

Süpriz hediyeler için yorum yapın soru sorun!