Instagram,

Keşfet’e Düşüren Instagram Hashtagleri ve Doğru Kullanımları

Hashtagler twitterla gündemimize giren sözcük ya da söz öbeği havuzlarıdır. Aynı başlıklı içeriklerinin toplandığı bir kap gibidir. Yemek yaparken kullanmak istediğiniz bir malzemeye onun olduğu kabı alarak ulaşabilirsiniz, bu da size kolaylık sağlar. Instagramda da durumlar aynı bu şekilde ilerler. Instagram kullanıcıları paylaştıkları gönderilere bu etiketleri yapıştırarak bu içeriğin hangi kapta olmasını gerektiği hakkında diğer kullanıcılara ipucu verir. Hashtaglerin doğru kullanımı bu kullanıcıya etkileşim olarak geri dönecek ve hatta takipçi kazanmasını bile sağlayacaktır. Takipçi kazanmak isteyen küçük-orta hesaplar genellikle paylaştıkları gönderilerle uyumlu hashtagleri o gönderinin altına etiketler böylelikle keşfette o başlığı aratan diğer kullanıcıların da dikkatini çekmiş olur. Bazı hashtaglerin etkileşimi az bazılarının çoktur bunda etkili olan faktör ise gündemde olmaktır.

Doğru Hashtagler ile Keşfet’e düşmek

Öncelikle bu konuyu abartmamak gönderimizi onlarca etikete boğmamak gerekir. Bu durum diğer kullanıcılarda kötü bir itibar bırakabilir. Takipçi kazanmak isteyen birisiyseniz öncelikle bu konuda dikkatli olmanız gerekiyor. Bazı hashtagler size etkileşim olarak dönmezken bazıları 1000 takipçi bile getirebilir. Elbette bu durum yazdığınız etiketlerin gündemdeki yeriyle, doğru kullanılmış hashtag ile alakalı olduğunu unutmayın. Trende ya da Keşfet’e düşerseniz ayak uydurursanız bu çağlayan dere akışını bitirene kadar takipçi kasabilirsiniz. Bu takipçiler genelde aktif takipçi olacağı için size çok büyük katkı sağlarlar.

Aktif Türk Takipçi Kazanmak İçin Doğru Hastagler Neler?

Aktif Türk takipçi kazanmak içinse yapmanız gereken ilk şey Türkiye gündemini takip etmek olacaktır. Eğer gündemi takip eder ve en çok etkileşimli hashtag i yakalarsanız büyük balığa tutunup seyahat edebilir Türk takipçileri kazanabilirsiniz. Hastagler sayesinde sizin gönderiniz, gönderinizi görmek isteyen insanlara ulaşacak ve bu oluşturduğunuz doğal kitle etkileşimleriyle sizin dayanağınız olacaktır. Bunu bir sempozyum olarak düşünebilirsiniz, aynı başlıkla ilgilenen insanlar oraya birbirleyile aktif bir şekilde bilgi paylaşmaya gider. Bu kullanıcılar da aktif oldukları için beğendikleri gönderilerinizi arkadaşlarıyla paylaşacak size büyümenizde yardım olacaklar. Bunu takipçi kazanmak için verdiğimiz bedava bir reklam olarak görebilirsiniz.